- Masz pytania?
- 601 500 459
- kontakt@platforma.katarzynapluska.pl
dzieci
-
Promocja!36,00zł
Nauczycielu, pedagogu, psychologu, terapeuto, trenerze TUS. Ty rodzicu! Poniższa gra “Asertywność’ jest kreatywnym narzędziem edukacyjnym, które pomoże objaśnić dzieciom czym jest i jak wyrazić właściwą postawę asertywną. Jeżeli więc:
📌 Poszukujesz wciągających, a przy tym innowacyjnych narzędzi do pracy
📌 Pracujesz z dziećmi w wieku 10 – 14 lat👫
📌 Chcesz uatrakcyjnić wspólnie spędzany czas
📌 Szukasz nowej metody dla rozwoju Twoich podopiecznych, coś co sprawi, że będą aktywniej brać udział w zajęciach 📣
📌 Cenisz wysoką jakość treści i wiesz, że samo nic nie przyjedzie, a bez odpowiednich narzędzi będzie jeszcze trudniej…
… to gra “Asertywność” została stworzona z myślą o Tobie. Gra ta ma za zadanie przybliżyć temat asertywności dzieciom, które poprzez zabawę poznają lub poszerzą swoją wiedzę w tym obszarze. Gra zawiera zestaw 45 pytań, które zostały opracowane tak, by prowadzący mógł pogłębiać temat z grupą uczestników.
Podstawowe cele gry:
- poszerzenie wiedzy z zakresu postawy asertywnej, uległej oraz agresywnej,
- rozwój kompetencji wyrażania emocji oraz komunikatu “Ja”,
- ćwiczenie umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami,
- pogłębienie samowiedzy i samoświadomości dziecka,
- trening umiejętności komunikacji werbalnej, mowy ciała oraz aktywnego słuchania,
- rozwijanie umiejętności przestrzegania zasad (jednej z norm społecznych),
- ćwiczenia z zakresu wyrażania swojego zdania, opinii i uczuć,
- trening pracy w grupie,
- rozwój umiejętności tworzenia relacji z rówieśnikami oraz budowania postawy koleżeńskiej,
- kształtowanie kompetencji w obszarze teorii umysłu oraz pobudzania empatii,
- ćwiczenie umiejętność czekania na swoją kolej (cierpliwości),
- rozwijanie umiejętność radzenia sobie z porażką.
Uff… Mnóstwo pozytywów! Przesadnie? Skądże! Gry planszowe niosą za sobą wiele walorów edukacyjnych w kontekście kompetencji społecznych, a w tym wymiarze mamy do czynienia z połączeniem odpowiedniej tematyki. Umiejętności społeczne oraz temat asertywności – idealne uzupełnianie się!
Gra jest produktem cyfrowym, do samodzielnego druku i złożenia. Opis, instrukcję i wszelkie elementy gry otrzymasz mailem.
-
Promocja!36,00zł
Nauczycielu, pedagogu, psychologu, terapeuto, trenerze TUS. Ty rodzicu! Poniższa gra “Asertywność’ jest kreatywnym narzędziem edukacyjnym, które pomoże objaśnić dzieciom czym jest i jak wyrazić właściwą postawę asertywną. Jeżeli więc:
📌 Poszukujesz wciągających, a przy tym innowacyjnych narzędzi do pracy
📌 Pracujesz z dziećmi w wieku 6 – 9 lat👫
📌 Chcesz uatrakcyjnić wspólnie spędzany czas
📌 Szukasz nowej metody dla rozwoju Twoich podopiecznych, coś co sprawi, że będą aktywniej brać udział w zajęciach 📣
📌 Cenisz wysoką jakość treści i wiesz, że samo nic nie przyjedzie, a bez odpowiednich narzędzi będzie jeszcze trudniej…
… to gra “Asertywność” została stworzona z myślą o Tobie. Gra ta ma za zadanie przybliżyć temat asertywności dzieciom, które poprzez zabawę poznają lub poszerzą swoją wiedzę w tym obszarze. Gra zawiera zestaw 40 pytań, które zostały opracowane tak, by prowadzący mógł pogłębiać temat z grupą uczestników.
Podstawowe cele gry:
- poszerzenie wiedzy z zakresu postawy asertywnej, uległej oraz agresywnej,
- rozwój kompetencji wyrażania emocji oraz komunikatu “Ja”,
- ćwiczenie umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami,
- pogłębienie samowiedzy i samoświadomości dziecka,
- trening umiejętności komunikacji werbalnej, mowy ciała oraz aktywnego słuchania,
- rozwijanie umiejętności przestrzegania zasad (jednej z norm społecznych),
- ćwiczenia z zakresu wyrażania swojego zdania, opinii i uczuć,
- trening pracy w grupie,
- rozwój umiejętności tworzenia relacji z rówieśnikami oraz budowania postawy koleżeńskiej,
- kształtowanie kompetencji w obszarze teorii umysłu oraz pobudzania empatii,
- ćwiczenie umiejętność czekania na swoją kolej (cierpliwości),
- rozwijanie umiejętność radzenia sobie z porażką.
Uff… Mnóstwo pozytywów! Przesadnie? Skądże! Gry planszowe niosą za sobą wiele walorów edukacyjnych w kontekście kompetencji społecznych, a w tym wymiarze mamy do czynienia z połączeniem odpowiedniej tematyki. Umiejętności społeczne oraz temat asertywności – idealne uzupełnianie się!
Gra jest produktem cyfrowym, do samodzielnego druku i złożenia. Opis, instrukcję i wszelkie elementy gry otrzymasz mailem.
-
Promocja!24,00zł
Nauczycielu, wychowawco, pedagogu, psychologu, terapeuto, trenerze TUS! Niniejszy e-book “Zarządzanie sobą w czasie“ jest kreatywnym narzędziem edukacyjnym i ma za zadanie naprowadzić młodzież na właściwy kierunek organizacji swojego czasu, na planowanie, prioretyzację zadań, stawianie celi oraz rozliczanie się z wykonanych działań. Jeżeli więc:
📌 Poszukujesz wciągających, a przy tym innowacyjnych narzędzi do pracy
📌 Pracujesz z dziećmi w wieku 14 + (nastolatki)👫
📌 Szukasz ciekawego, nieszablonowego tematu zajęć (lekcji) 📣
📌 Chcesz uatrakcyjnić Wasze zajęcia, potrzebujesz “czegoś”, co sprawi, że młodzież będzie aktywniej brać udział w lekcji (zaskocz ich!)
📌 Cenisz wysoką jakość treści i wiesz, że samo nic nie przyjedzie, a bez odpowiednich narzędzi będzie jeszcze trudniej…
… to ta publikacja jest właśnie dla Ciebie! E-book tematycznie został podzielony na:
- Mini-wykład poświęcony zarządzaniu sobą w czasie
- Grupowe ćwiczenia tematyki organizacji czasu (cztery)
- Karty pracy do personalnego działania (15 szt.)
W e-booku znajdziecie Państwo tematy związane z metodami zarządzania sobą w czasie oraz wybrane ćwiczenia grupowe. Znajdują się tam najważniejsze obszary tematyczne tj.: czym jest zarządzanie sobą w czasie, priorytezacja zadań, stawienie celu, prokrastynacja, wielozadaniowość, “złodzieje czasu” i produktywności. Przy pomocy zawartych technik i ćwiczeń, wiedzę z e-booka można wykorzystać w życiu codziennym i zawodowym. E-book “Zarządzanie sobą w czasie” jest nieodzownym narzędziem pracy we wszelkiego rodzaju placówkach oświatowych – publicznych i prywatnych.
👉 Cel e-booka “Zarzadzanie sobą w czasie dla nastolatków”⏳
- podnoszenie kompetencji osobistych oraz kształcenie młodzieży w obszarze organizacji swojego czasu (zarządzania nim),
- integracyjne zajęcia (lekcje) uwzględniające rozwój umiejętności społecznych,
- pogłębienie relacji w grupie, nauka współpracy,
- materiały edukacyjne dla dydaktyków: nauczycieli, wychowawców, pedagogów, psychologów, terapeutów, trenerów TUS.
ISNB 978-83-953976-7-7