Wyświetlanie wszystkich wyników: 8

  • 45,00

    Nauczycielu, pedagogu, psychologu, terapeuto, trenerze TUS, doradco zawodowy, Ty rodzicu!

    Czy chcesz wzmocnić umiejętności społeczne i emocjonalne twoich podopiecznych? E-book “Wielki Test Umiejętności Społecznych” to innowacyjne rozwiązanie, które zmieni podejście do edukacji społecznej!📘

    Co oferuje poniższy test?

    • 100 pytań podzielonych na 10 kategorii, z odpowiedziami (1 prawidłową, 2 błędnymi) i krótkimi omówieniami,
    • idealny dla dzieci i młodzieży w wieku 10-15 lat, w tym dla osób z zaburzeniami rozwojowymi,
    • kształtowanie umiejętności komunikacji, wyrażania uczuć, aktywnego słuchania, radzenia sobie z konfliktami, współpracy w zespole i wiele więcej.

    Cele “Wielkiego Testu Umiejętności Społecznych”:

    ✅ Wzmocnienie zdolności efektywnej komunikacji.

    ✅ Budowanie umiejętności wyrażania uczuć.

    ✅ Nabywanie umiejętności aktywnego słuchania i empatii.

    ✅ Praktykowanie metod rozstrzygania konfliktów.

    ✅ Kształtowanie zdolności do efektywnej współpracy w zespole.

    Mechanika gry: test opiera się na losowaniu pytań i prawidłowych bądź nieprawidłowych odpowiedziach uczestników, stymulując refleksję i dyskusję. Prowadzący decyduje o puli pytań i formie rozgrywki (indywidualnej, w parach, grupowej). Gra stanowi narzędzie wielokrotnego użytku, możemy ją wykorzystać zgodnie z preferowanym przebiegiem lub dostosować założenia do potrzeb konkretnego zadania.🎓

    ISBN 978-83-969800-7-6

    Dodaj do koszyka
  • Promocja!
    49,00

    Nauczycielu, wychowawco, pedagogu, psychologu, terapeuto, trenerze TUS, rodzicu e-book “Asertywność dla dzieci 7-12 lat. 130 kart pracy” to unikalne narzędzie edukacyjne, stworzone po to, by pomóc naszym podopiecznym w rozwijaniu umiejętności asertywności – ważnej zdolności komunikacyjnej na całe życie. Jeżeli więc:

    📌 Poszukujesz innowacyjnych materiałów, które pomogą dzieciom w rozwijaniu pewności siebie i umiejętności wyrażania swoich potrzeb,

    📌 Pracujesz z dziećmi w wieku 7-12 lat i chcesz zapewnić im solidne podstawy w komunikacji i relacjach międzyludzkich 👫,

    📌 Szukasz ciekawego, estetycznego, a przy tym niezwykle merytorycznego  sposobu na wprowadzenie tematu asertywności do swoich zajęć 📣,

    📌 Chcesz wesprzeć dzieci w radzeniu sobie z trudnościami społecznymi i emocjonalnymi,

    📌 Chcesz uatrakcyjnić Wasze zajęcia, potrzebujesz “czegoś”, co sprawi, że dzieci będą aktywniej brać udział w lekcji (zaskocz ich!),

    📌 Oraz cenisz wysoką jakość treści i wiesz, że samo nic nie przyjedzie, a bez odpowiednich narzędzi będzie jeszcze trudniej…

    … to ta publikacja jest dedykowana właśnie Tobie!

    Prezentowany e-book obejmuje aż 130 kart pracy, różniących się stopniem trudności, tak aby spełnić oczekiwania dzieci w różnych etapach rozwoju. W końcowej części e-booka znajdą Państwo odpowiedzi do wybranych zadań, takich jak krzyżówki czy układanki z odwróconymi literami. Materiał został podzielony na pięć rozdziałów, obejmujących zagadnienia:

    1. Postawa Asertywna
    2. Komunikat Ja
    3. Postawa Agresywna
    4. Postawa Uległo-Bierna
    5. Postawy Asertywna, Agresywna i Uległo-Bierna

    👉 Cel e-booka “Asertywność dla dzieci 7-12 lat. 130 kart pracy”⏳

    • podnoszenie kompetencji osobistych oraz kształcenie dzieci w obszarze komunikacji asertywnej (postawa asertywna oraz Komunikat Ja), przy jednoczesnym uświadomieniu czym jest postawa agresywna bądź uległo-bierna,
    • integracyjne zajęcia (lekcje) uwzględniające rozwój umiejętności społecznych,
    • pogłębienie relacji w grupie, nauka współpracy,
    • materiały edukacyjne dla dydaktyków: nauczycieli, wychowawców, pedagogów, psychologów, terapeutów, trenerów TUS.

    ISNB 978-83-953976-8-4

    Dodaj do koszyka
  • 36,00

    Nauczycielu, pedagogu, psychologu, terapeuto, trenerze TUS. Ty rodzicu! Poniższa gra “Asertywność’ jest kreatywnym narzędziem edukacyjnym, które pomoże objaśnić dzieciom czym jest i jak wyrazić właściwą postawę asertywną. Jeżeli więc:

    📌 Poszukujesz wciągających, a przy tym innowacyjnych narzędzi do pracy

    📌 Pracujesz z dziećmi w wieku 10 – 14 lat👫

    📌 Chcesz uatrakcyjnić wspólnie spędzany czas

    📌 Szukasz nowej metody dla rozwoju Twoich podopiecznych, coś co sprawi, że będą aktywniej brać udział w zajęciach 📣

    📌 Cenisz wysoką jakość treści i wiesz, że samo nic nie przyjedzie, a bez odpowiednich narzędzi będzie jeszcze trudniej…

    … to gra “Asertywność” została stworzona z myślą o Tobie. Gra ta ma za zadanie przybliżyć temat asertywności dzieciom, które poprzez zabawę poznają lub poszerzą swoją wiedzę w tym obszarze. Gra zawiera zestaw 45 pytań, które zostały opracowane tak, by prowadzący mógł pogłębiać temat z grupą uczestników.

    Podstawowe cele gry:

    • poszerzenie wiedzy z zakresu postawy asertywnej, uległej oraz agresywnej,
    • rozwój kompetencji wyrażania emocji oraz komunikatu “Ja”,
    • ćwiczenie umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami,
    • pogłębienie samowiedzy i samoświadomości dziecka,
    • trening umiejętności komunikacji werbalnej, mowy ciała oraz aktywnego słuchania,
    • rozwijanie umiejętności przestrzegania zasad (jednej z norm społecznych),
    • ćwiczenia z zakresu wyrażania swojego zdania, opinii i uczuć,
    • trening pracy w grupie,
    • rozwój umiejętności tworzenia relacji z rówieśnikami oraz budowania postawy koleżeńskiej,
    • kształtowanie kompetencji w obszarze teorii umysłu oraz pobudzania empatii,
    • ćwiczenie umiejętność czekania na swoją kolej (cierpliwości),
    • rozwijanie umiejętność radzenia sobie z porażką.

    Uff… Mnóstwo pozytywów! Przesadnie? Skądże! Gry planszowe niosą za sobą wiele walorów edukacyjnych w kontekście kompetencji społecznych, a w tym wymiarze mamy do czynienia z połączeniem odpowiedniej tematyki. Umiejętności społeczne oraz temat asertywności – idealne uzupełnianie się!

    Gra jest produktem cyfrowym, do samodzielnego druku i złożenia. Opis, instrukcję i wszelkie elementy gry otrzymasz mailem. 

    ISBN 978-83-969800-4-5

    Dodaj do koszyka
  • Gra "Asertywność" dla dzieci 6-9 lat (do druku)
    36,00

    Nauczycielu, pedagogu, psychologu, terapeuto, trenerze TUS. Ty rodzicu! Poniższa gra “Asertywność’ jest kreatywnym narzędziem edukacyjnym, które pomoże objaśnić dzieciom czym jest i jak wyrazić właściwą postawę asertywną. Jeżeli więc:

    📌 Poszukujesz wciągających, a przy tym innowacyjnych narzędzi do pracy

    📌 Pracujesz z dziećmi w wieku 6 – 9 lat👫

    📌 Chcesz uatrakcyjnić wspólnie spędzany czas

    📌 Szukasz nowej metody dla rozwoju Twoich podopiecznych, coś co sprawi, że będą aktywniej brać udział w zajęciach 📣

    📌 Cenisz wysoką jakość treści i wiesz, że samo nic nie przyjedzie, a bez odpowiednich narzędzi będzie jeszcze trudniej…

    … to gra “Asertywność” została stworzona z myślą o Tobie. Gra ta ma za zadanie przybliżyć temat asertywności dzieciom, które poprzez zabawę poznają lub poszerzą swoją wiedzę w tym obszarze. Gra zawiera zestaw 40 pytań, które zostały opracowane tak, by prowadzący mógł pogłębiać temat z grupą uczestników.

    Podstawowe cele gry:

    • poszerzenie wiedzy z zakresu postawy asertywnej, uległej oraz agresywnej,
    • rozwój kompetencji wyrażania emocji oraz komunikatu “Ja”,
    • ćwiczenie umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami,
    • pogłębienie samowiedzy i samoświadomości dziecka,
    • trening umiejętności komunikacji werbalnej, mowy ciała oraz aktywnego słuchania,
    • rozwijanie umiejętności przestrzegania zasad (jednej z norm społecznych),
    • ćwiczenia z zakresu wyrażania swojego zdania, opinii i uczuć,
    • trening pracy w grupie,
    • rozwój umiejętności tworzenia relacji z rówieśnikami oraz budowania postawy koleżeńskiej,
    • kształtowanie kompetencji w obszarze teorii umysłu oraz pobudzania empatii,
    • ćwiczenie umiejętność czekania na swoją kolej (cierpliwości),
    • rozwijanie umiejętność radzenia sobie z porażką.

    Uff… Mnóstwo pozytywów! Przesadnie? Skądże! Gry planszowe niosą za sobą wiele walorów edukacyjnych w kontekście kompetencji społecznych, a w tym wymiarze mamy do czynienia z połączeniem odpowiedniej tematyki. Umiejętności społeczne oraz temat asertywności – idealne uzupełnianie się!

    Gra jest produktem cyfrowym, do samodzielnego druku i złożenia. Opis, instrukcję i wszelkie elementy gry otrzymasz mailem. 

    ISBN 978-83-969800-3-8

    Dodaj do koszyka
  • 36,00

    Nauczycielu, pedagogu, psychologu, terapeuto, trenerze TUS, doradco zawodowy, Ty rodzicu! Czy zastanawiasz się, jak skutecznie nauczyć dzieci komunikacji, która jest kluczem do sukcesu w życiu? Gra planszowa “Komunikacja – Jak rozmawiać, aby się dogadać?” jest właśnie dla Ciebie i Twoich podopiecznych! Jeżeli więc: 

    📌 Poszukujesz wciągających, a przy tym innowacyjnych narzędzi do pracy

    📌 Pracujesz z dziećmi w wieku 10-15 lat👫

    📌 Chcesz uatrakcyjnić wspólnie spędzany czas

    📌 Szukasz nowej metody dla rozwoju Twoich podopiecznych, coś co sprawi, że będą aktywniej brać udział w zajęciach 📣

    📌 Cenisz wysoką jakość treści i wiesz, że samo nic nie przyjedzie, a bez odpowiednich narzędzi będzie jeszcze trudniej…

    …to gra powinna spełnić wszelkie potrzeby świetnej pomocy edukacyjnej. Gra ta ma za zadanie przybliżyć temat komunikacji dzieciom i młodzieży, które poprzez metodykę gry planszowej poznają lub poszerzą swoją wiedzę w tym obszarze. Gra zawiera zestaw pytań, które zostały opracowane tak, by dokładnie odzwierciedlać sytuacje i problemy dotyczące komunikacji w wieku około 10-15 lat. Przed Państwem zestaw 60 pytań z 4 kategorii: “rodzina, ziomki, szkoła i expert” oraz tematyczna plansza. 

    Podstawowe cele gry:

    ✅ Poszerzenie wiedzy z zakresu efektywnej komunikacji i różnych jej form
    ✅ Rozwój kompetencji wyrażania emocji oraz komunikatu “Ja”
    ✅ Ćwiczenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
    ✅ Pogłębienie samowiedzy i samoświadomości dziecka
    ✅ Trening umiejętności komunikacji werbalnej, mowy ciała oraz aktywnego słuchania
    ✅ Rozwijanie umiejętności przestrzegania zasad i norm społecznych
    ✅ Ćwiczenia z zakresu wyrażania swojego zdania, opinii i uczuć
    ✅ Trening pracy w grupie
    ✅ Rozwój umiejętności tworzenia relacji z rówieśnikami i budowania postawy koleżeńskiej
    ✅ Kształtowanie kompetencji w obszarze empatii i zrozumienia innych
    ✅ Ćwiczenie umiejętności czekania na swoją kolej (cierpliwości)
    ✅ Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z porażką

    Uff… Mnóstwo pozytywów! Przesadnie? Skądże! Gry planszowe niosą za sobą wiele walorów edukacyjnych w kontekście kompetencji społecznych, a w tym wymiarze mamy do czynienia z połączeniem odpowiedniej tematyki. Efektywna komunikacja jest kluczem do sukcesu w każdym aspekcie życia, i to jest to, czego ta gra uczy!

    Gra jest produktem cyfrowym, do samodzielnego druku i złożenia. Opis, instrukcję i wszelkie elementy gry otrzymasz mailem.

    ISBN 978-83-969800-2-1

    Dodaj do koszyka
  • Promocja!
    29,00

    Nauczycielu, pedagogu, psychologu, terapeuto, trenerze TUS, doradco zawodowy oraz Ty, troskliwy rodzicu! Zastanawiasz się nad skuteczną metodą nauczania dzieci umiejętności komunikacyjnych, które stanowią podstawę do osiągnięcia sukcesu w dorosłym życiu? Oto gra edukacyjna “Komunikacja – Jak rozmawiać, aby się dogadać?“, stworzona z myślą o Tobie i Twoich uczniach! Jeśli:

    🎯  Poszukujesz angażujących narzędzi do pracy, które jednocześnie są nowatorskie,

    🎯  Twoi podopieczni to dzieci w wieku 7-9 lat,

    🎯  Chcesz, by Twoje zajęcia były jeszcze bardziej interesujące,

    🎯  Szukasz innowacyjnych metod, które zachęcą uczniów do aktywnego udziału w lekcjach,

    🎯 Doceniasz treści wysokiej jakości i zdajesz sobie sprawę, że odpowiednie narzędzia edukacyjne to klucz do sukcesu…

    …wówczas ta gra będzie doskonałym wyborem. Jej głównym celem jest przybliżenie zagadnień związanych z komunikacją młodym ludziom. Dzięki unikalnej formule gry edukacyjnej, uczniowie zdobędą lub pogłębią swoje umiejętności w tym kluczowym obszarze. W skład gry wchodzi 45 starannie opracowanych pytań podzielonych na 3 kategorie: “rodzina, przyjaciele, szkoła”, a także atrakcyjnie zaprojektowana plansza tematyczna.

    Kluczowe cele gry to:

    ✅  Poszerzanie wiedzy o technikach skutecznej komunikacji i jej odmianach,

    ✅  Budowanie kompetencji w zakresie wyrażania uczuć i komunikowania własnych potrzeb,

    ✅  Praktyka radzenia sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych,

    ✅  Zwiększenie samopoznania i samoświadomości uczestnika,

    ✅  Doskonalenie zdolności komunikacji werbalnej, interpretacji mowy ciała oraz technik aktywnego słuchania,

    ✅  Nauka przestrzegania norm i wartości społecznych,

    ✅  Trening wyrażania własnych przemyśleń, opinii i emocji,

    ✅  Praktyka pracy zespołowej,

    ✅  Kształcenie zdolności budowania relacji z rówieśnikami i tworzenia atmosfery przyjaznej współpracy,

    ✅  Rozwijanie empatii i zdolności do zrozumienia perspektywy innych,

    ✅  Ćwiczenie cierpliwości i umiejętności oczekiwania na własną turę,

    ✅  Praktyka radzenia sobie z niepowodzeniami i przyjmowania porażki.

    Mnóstwo korzyści w jednej grze? Możliwe? Oczywiście! Gry planszowe oferują wiele wartości edukacyjnych, zwłaszcza w kontekście umiejętności społecznych, a ta gra łączy się z tematyką, która jest niesamowicie ważna. Sprawna komunikacja otwiera drzwi do sukcesu w różnych sferach życia – właśnie tego uczą się uczestnicy podczas rozgrywki!

    Produkt jest w formie cyfrowej, gotowy do samodzielnego wydruku i składu. Wszystkie niezbędne elementy oraz instrukcję obsługi gry otrzymasz na podany adres e-mail.

    ISBN 978-83-969800-1-4

    Dodaj do koszyka
  • Promocja!
    29,00

    🎓 Ten innowacyjny e-book jest cennym zasobem edukacyjnym, wykorzystującym technikę “role-play” do nauki ważnych umiejętności społecznych i emocjonalnych u dzieci i młodzieży. Jest on przeznaczony dla szerokiego grona specjalistów – od nauczycieli, przez pedagogów, po psychologów i terapeutów – i zawiera 80 starannie opracowanych scenek. Te scenki, symulujące różnorakie sytuacje społeczne, zapewniają młodym ludziom bezpieczną przestrzeń do eksploracji różnych postaw i reakcji. Projektowane z myślą o wspieraniu rozwoju komunikacyjnego, rozwiązywania konfliktów i pracy zespołowej, te interaktywne ćwiczenia są nieocenioną pomocą w edukacji dzieci i młodzieży w wieku 10 lat i starszych.

    ✅ Kluczowe korzyści:

    • rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i przezwyciężanie barier w mówieniu,
    • budowanie empatii i umacnianie relacji międzyludzkich poprzez naukę wsparcia,
    • pobudzanie kreatywności oraz krytycznego myślenia,
    • przygotowanie młodych ludzi do realnych wyzwań komunikacyjnych, wzmacniając ich pewność siebie.

    ✅ Wykorzystanie na zajęciach: klasowych, świetlicowych, emocjonalno-społecznych, korekcyjno-kompensacyjnych, rewalidacyjnych, socjoterapeutycznych, TUS.

    ✅ Obszary pracy: rozwiązywanie problemów, trudne sytuacje, emocje: zazdrość/frustracja/ złość/smutek/strach, poczucie odrzucenia, konflikt, pokonywanie niepewności, asertywność.

    ✅ Użytkownicy: dzieci i młodzieży w wieku 10+ z normatywnym rozwojem oraz z zaburzeniami rozwojowymi (w spektrum autyzmu lub posiadających inne specjalne potrzeby edukacyjne). Liczba osób w scenkach: 2 lub 3.

    ISBN 978-83-969800-8-3

    Dodaj do koszyka
  • 29,00

    Nauczycielu, wychowawco, pedagogu, psychologu, terapeuto, trenerze TUS! Niniejszy e-book “Zarządzanie sobą w czasie“ jest kreatywnym narzędziem edukacyjnym i ma za zadanie naprowadzić młodzież na właściwy kierunek organizacji swojego czasu, na planowanie, prioretyzację zadań, stawianie celi oraz rozliczanie się z wykonanych działań. Jeżeli więc:

    📌 Poszukujesz wciągających, a przy tym innowacyjnych narzędzi do pracy 

    📌 Pracujesz z dziećmi w wieku 14 + (nastolatki)👫

    📌 Szukasz ciekawego, nieszablonowego tematu zajęć (lekcji) 📣

    📌 Chcesz uatrakcyjnić Wasze zajęcia, potrzebujesz “czegoś”, co sprawi, że młodzież będzie aktywniej brać udział w lekcji (zaskocz ich!) 

    📌 Cenisz wysoką jakość treści i wiesz, że samo nic nie przyjedzie, a bez odpowiednich narzędzi będzie jeszcze trudniej…

    … to ta publikacja jest właśnie dla Ciebie! E-book tematycznie został podzielony na:

    • Mini-wykład poświęcony zarządzaniu sobą w czasie
    • Grupowe ćwiczenia tematyki organizacji czasu (cztery)
    • Karty pracy do personalnego działania (15 szt.)

    W e-booku znajdziecie Państwo tematy związane z metodami zarządzania sobą w czasie oraz wybrane ćwiczenia grupowe. Znajdują się tam najważniejsze obszary tematyczne tj.: czym jest zarządzanie sobą w czasie, priorytezacja zadań, stawienie celu, prokrastynacja, wielozadaniowość, “złodzieje czasu” i produktywności. Przy pomocy zawartych technik i ćwiczeń, wiedzę z e-booka można wykorzystać w życiu codziennym i zawodowym. E-book “Zarządzanie sobą w czasie” jest nieodzownym narzędziem pracy we wszelkiego rodzaju placówkach oświatowych – publicznych i prywatnych. 

    👉 Cel e-booka “Zarzadzanie sobą w czasie dla nastolatków”

    • podnoszenie kompetencji osobistych oraz kształcenie młodzieży w obszarze organizacji swojego czasu (zarządzania nim),
    • integracyjne zajęcia (lekcje) uwzględniające rozwój umiejętności społecznych,
    • pogłębienie relacji w grupie, nauka współpracy,
    • materiały edukacyjne dla dydaktyków: nauczycieli, wychowawców, pedagogów, psychologów, terapeutów, trenerów TUS.

    ISNB 978-83-953976-7-7

    Dodaj do koszyka