- Masz pytania?
- 601 500 459
- kontakt@platforma.katarzynapluska.pl
ASERTYWNOŚĆ W PRACY – Kurs Online Premium
- Kup kurs
- 38 (Registered)
- 📌 Jak być asertywnym w pracy, gdy w każdym momencie możesz usłyszeć zdanie: “Na Twoje miejsce czeka już pięć osób”?
- 📌 Jak nie ulegać, stawiać naturalne granice, mówić swoje bezpieczne, stanowcze “NIE”?
- 📌 Jak być asertywnym pracownikiem – człowiekiem wolnym od postawy uległo-biernej lub agresywnej?
- 📌 Jak być asertywnym kierownikiem, gdy często jest się między młotem, a kowadłem (czytaj: podwładny – Ty – przełożony)?
W odpowiedzi na powyższe pytania pomoże ci kurs online “Asertywność w pracy”, gdzie z powodzeniem zrealizujesz tematykę relacji zawodowych na linii pracowniczej oraz kierowniczej 🤓👩💻👩💼👩🏫
Jeszcze nie do końca wierzysz w to, co możesz osiągnąć dzięki temu kursowi? Tak, każdy z nas odczuwa problemy związane z wyrażaniem swojej pewności siebie w pracy, jednak czy odczuwałeś kiedykolwiek trudności, by:
- Właściwie porozumieć się z przełożonym?
- Odpowiednio zrozumieć współpracowników?
- Odmówić wykonania pewnych zadań, bo zostały Ci niesłusznie przydzielone, a pokazać, że nadal zależy Ci na pracy?
- Odmówić pozostawania kolejny raz w pracy po godzinach?
- Odmówić, tak żeby nie urazić drugiej osoby, przy czym samemu nie czuć się z tym niezręcznie i „głupio”?
- Powiedzieć współpracownikowi, że obecnie jesteś zajęty obowiązkami i nie masz czasu na pogadanki o niczym?
- Mówić wprost: „Nie podoba mi się ten pomysł”, „Nie zrobię tego, mam już za dużo zadań”, „Tego się nie da dobrze zrobić w jeden dzień”
Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś TAK – to ten kurs jest dla Ciebie!
➡️ Co znajdziesz w kursie?
Moduł 1 Asertywność
- Lekcja 1 Czym jest asertywność?
- Lekcja 2 Postawa asertywna, agresywna i biegło-uległa
- Lekcja 3 Prawa asertywność wg Fensterheima
- Lekcja 4 Komunikat Ja
- Lekcja 5 Asertywne techniki reakcji
- Lekcja 6 Asertywna reakcja na krytykę
- Lekcja 7 Przekazywanie i odebranie informacji zwrotnej
- Lekcja 8 Asertywna mowa ciała
Moduł 2 Asertywność w pracy – praktyka i ćwiczenia
- Lekcja 9 Asertywność w pracy
- Lekcja 10 Asertywne reakcje oraz przyjmowanie ocen od przełożonych i współpracowników
- Lekcja 11 Reakcja na krytykę
- Lekcja 12 Jak asertywnie zgłaszać swoje potrzeby? (aby nie usłyszeć: a co mnie to obchodzi?)
- Lekcja 13 Czy jesteś asertywnym kierownikiem?
- Lekcja 14 Asertywność kierownika – autorytet i styl kierownictwa
- Lekcja 15 – 9 podstawowych tematów asertywności kierownika
- Lekcja 16 Między młotem, a kowadłem – podsumowanie asertywności kierownika
➡️ Podsumujmy, co otrzymujesz dokładnie w pakiecie PREMIUM?
- 18 prezentacji video
- 16 lekcji
- 3 zadnia – pliki pdf
- 8 ćwiczenia – pliki pdf
- 3 testy – pliki pdf
- 40-stronicowy e-book “Komunikacja międzyludzka”
- e-book z 15 zadaniami: “Mini Trening Komunikacji Interpersonalnej”
- dostęp do specjalnej platformy kursowej
- nieograniczony czasowo dostęp do kursu
- uczysz się, kiedy i gdzie chcesz – to wybierasz czas i miejsce
➡️ E-book “Komunikacja międzyludzka”
- 📌Czy czujesz, że Twoje słowa trafiają czasem w próżnię, a rozmówca najzwyczajniej nie słucha Cię?😟
- 📌Jak dogadać się z mężem/żoną, teściową, dziećmi, szefem, współpracownikami i przyjaciółmi?👫
- 📌Jak unikać napięć i konfliktów na tle barier w komunikowaniu? Co zrobić, by się znowu nie pokłócić?❌
- 📌I co mówi mimika, gestykulacja i postawa Twojego rozmówcy? Rozszyfruj jego intencje!📣
Sprawdź czym cechuje się komunikacja społeczna: słowna, czyli werbalna oraz ta, gdy często nieświadomie mówi ciało – komunikacja niewerbalna. Naucz się aktywnego słuchania!
Co znajdziesz na 40 stronach e-booka?
“Komunikacja międzyludzka. Słuchaj, mów, obserwuj” zawiera trzy rozbudowane rozdziały: 1. Czym jest komunikacja? 2. Komunikacja werbalna 3. Komunikacja niewerbalna
E-book to kompendium wiedzy, który dostarczy Ci wszelkiej wiedzy z wyżej wymienionych tematów. Możesz ją wykorzystać w życiu codziennym i zawodowym. E-book jest również nieodzownym narzędziem pracy we wszelkiego rodzaju spotkaniach szkoleniowych, zawodowych lub do pogłębiania wiedzy placówkach oświatowych.
👉Cel: podnoszenie kompetencji osobistych i zawodowych, samorozwój, dokształcanie; możliwa także forma edukacyjnego spędzania “czasu wolnego” oraz jako materiały dla szkoleniowców, trenerów, wykładowców, psychologów, mediatorów dla celów szkoleniowych z wyżej wymienionej tematyki
Więcej informacji na temat e-booka “Komunikacja międzyludzka”
➡️ E-book “Mini Trening Komunikacji Interpersonalnej”
- 📌Poszukujesz ćwiczeń z tematyki komunikacji międzyludzkiej?👫
- 📌Szukasz angażujących, ale nie przesadnie skomplikowanych ćwiczeń, które będą idealnym sposobem na rozruszanie grupy ludzi?🔍🙋♀️
- 📌Chcesz, aby Twoje słowa nareszcie trafiały do adresata? Dogadać się z szefem, współpracownikami, żoną/mężem, teściową, dziećmi?👀😀
- 📌Może jesteś wykładowcą, nauczycielem, szkoleniowcem? Bądź pracujesz w firmie X i zlecono ci zrobienie mini szkolenia z komunikacji w grupie?📣
Jeśli TAK, to idealnie trafiłeś! Już teraz wykorzystaj poniższe ćwiczenia!
“Mini Trening Komunikacji Interpersonalnej” zawiera 15 angażujących zadań grupowych z tematyki:
✔ komunikacji werbalnej np. “Wykonaj zadania” bądź “Powiedz to”
✔ aktywnego słuchania np. “Sytuacje trudne” czy “Posłuchaj, co Ci opowiem”
✔ komunikacji niewerbalnej np. “Helikopter” lub “Figury”
Prezentowane ćwiczenia z powodzeniem wykorzystywane są na treningach komunikacji interpersonalnej.
Teraz i Ty możesz w warunkach domowych lub zawodowych przeprowadzić taki trening.
👉Cel: podnoszenie kompetencji osobistych i zawodowych, samorozwój, dokształcanie; możliwa także forma edukacyjnego spędzania “czasu wolnego” oraz jako materiały dla szkoleniowców, trenerów, wykładowców, psychologów, mediatorów dla celów szkoleniowych z wyżej wymienionej tematyki
Więcej informacji na temat e-booka “Mini Trening Komunikacji Interpersonalnej”
➡️ Autorka Katarzyna Płuska – kim jestem?
Katarzyna Płuska – jestem mgr komunikacji społecznej oraz zarządzania zasobami ludzkimi, autorką strony Miękko o Kompetencjach www.katarzynapluska.pl oraz wielu publikacji: artykułów, e-booków, kursów umiejętności społecznych i zawodowych; menadżerem oświaty, nieczynnym zawodowo pracownikiem działu sprzedaży. Z wykształcenia: absolwentką studiów mgr “Komunikacja społeczna i samorządność” (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza) oraz studiów podyplomowych “Zarządzanie zasobami ludzkimi” (Politechnika Łódzka). Twórczynią publikacji “System oceny pracownika”, wydawnictwa “Problemy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji XXI wieku” – praca zbiorowa pod redakcją Józefa Penca (Łódź 2007). Określam się jako typ pracowitego ekstrawertyka; miłośnik kompetencji miękkich oraz human resources.
➡️ Płatności i Twoje bezpieczeństwo
Twoje płatności zabezpiecza usługa Przelewy24 – masz do dyspozycji kilkanaście polskich banków, opcję przelewu standardowego lub możliwość zapłacenia kartą. Zakup opcją natychmiastowego przelewu przez Przelewy24 (wszelki wybór banków: Pekao, ING, Santander, Milenium itd., PayU, BLIK) gwarantuje otrzymanie dostępu do platformy od razu po zakupie. Zakup opcją przelewu bankowego standardowego (droga tradycyjna) umożliwia podjęcie e-booka lub kursu od razu po wpływie na konto – zostaniesz powiadomiony mailowo. Jeżeli chcesz uzyskać dostęp wcześniej – prześlij potwierdzenie przelewu na kontakt@katarzynapluska.pl
Jeśli potrzebujesz fakturę, w formularzu zamówienia pamiętaj o wpisaniu NIP, ważne faktura bez Vat. Pamiętaj: aby dokonać zakupu musisz zaakceptować regulamin (bez tego system nie puści Cię dalej).
➡️ Certyfikat
Jeżeli chcesz otrzymać certyfikat ukończenia kursu online (format pdf oraz png) – napisz taką informację w formularzu zamówienia lub w mailu, adres kontakt@katarzynapluska.pl
➡️ Informacje dodatkowe
W razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości, problemów technicznych wyślij mail na adres: kontakt@katarzynapluska.pl lub zadzwoń: tel. 601500459. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie każdego problemu 🙂
Katarzyna Płuska & Zespół Miękko o Kompetencjach
Wszelkie treści: video, pliki pdf znajdujące się w kursie online są objęte prawami autorskimi. Kopiowanie i rozprowadzanie zabronione.