
- Kup kurs
- 32 (Registered)
➡ Jak być asertywnym w pracy, gdy w każdym momencie możesz usłyszeć zdanie: “Na Twoje miejsce czeka już pięć osób”?
➡ Jak nie ulegać, stawiać naturalne granice, mówić swoje bezpieczne, głośne “NIE”?
➡ Jak być asertywnym Pracownikiem – człowiekiem wolnym od postawy uległo-biernej lub agresywnej?
➡ Jak być asertywnym Kierownikiem, gdy często jest się między młotem, a kowadłem (czytaj: podwładny – Ty – przełożony)?
Kurs online “Asertywność w pracy” to umiejętności relacji zawodowych na linii pracowniczej oraz kierowniczej.
Każdy z nas odczuwa problemy związane z wyrażaniem swojej pewności siebie w pracy. A czy Ty miałeś kiedykolwiek trudność, by:
📌 Właściwie porozumieć się z przełożonym?
📌 Odpowiednio zrozumieć współpracowników?
📌 Odmówić wykonania pewnych zadań, bo zostały Ci niesłusznie przydzielone, a pokazać, że nadal zależy Ci na pracy?
📌 Odmówić pozostawania kolejny raz w pracy po godzinach?
📌 Odmówić, tak żeby nie urazić drugiej osoby, przy czym samemu nie czuć się z tym niezręcznie i „głupio”?
📌 Powiedzieć współpracownikowi, że obecnie jesteś zajęty obowiązkami i nie masz czasu na pogadanki o niczym?
📌 Mówić wprost: „Nie podoba mi się ten pomysł”, „Nie zrobię tego, mam już za dużo zadań”, „Tego się nie da dobrze zrobić w jeden dzień” …
Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś TAK – to ten kurs jest dla Ciebie!
➡️ Co znajdziesz w kursie?
Moduł 1 Asertywność
- Lekcja 1 Czym jest asertywność?
- Lekcja 2 Postawa asertywna, agresywna i biegło-uległa
- Lekcja 3 Prawa asertywność wg Fensterheima
- Lekcja 4 Komunikat Ja
- Lekcja 5 Asertywne techniki reakcji
- Lekcja 6 Asertywna reakcja na krytykę
- Lekcja 7 Przekazywanie i odebranie informacji zwrotnej
- Lekcja 8 Asertywna mowa ciała
Moduł 2 Asertywność w pracy – praktyka i ćwiczenia
- Lekcja 9 Asertywność w pracy
- Lekcja 10 Asertywne reakcje oraz przyjmowanie ocen od przełożonych i współpracowników
- Lekcja 11 Reakcja na krytykę
- Lekcja 12 Jak asertywnie zgłaszać swoje potrzeby? (aby nie usłyszeć: a co mnie to obchodzi?)
- Lekcja 13 Czy jesteś asertywnym kierownikiem?
- Lekcja 14 Asertywność kierownika – autorytet i styl kierownictwa
- Lekcja 15 – 9 podstawowych tematów asertywności kierownika
- Lekcja 16 Między młotem, a kowadłem – podsumowanie asertywności kierownika
➡️ Zobacz video, gdzie można podejrzeć jak wygląda kurs od środka:
➡️ Podsumujmy, co otrzymujesz dokładnie w pakiecie PREMIUM?
- 18 prezentacji video
- 16 lekcji
- 3 zadnia – pliki pdf
- 8 ćwiczenia – pliki pdf
- 3 testy – pliki pdf
- 40-stronicowy e-book “Komunikacja międzyludzka”
- e-book z 15 zadaniami: “Mini Trening Komunikacji Interpersonalnej”
- dostęp do specjalnej platformy kursowej
- nieograniczony czasowo dostęp do kursu
- uczysz się, kiedy i gdzie chcesz – to wybierasz czas i miejsce
👉 Więcej informacji o kursie: asertywnosc.katarzynapluska.pl
➡️ E-book “Komunikacja międzyludzka”
Co znajduje się w środku na 41 stronach? Na początku zadaj sobie pytania:
- Czy czujesz, że Twoje słowa trafiają czasem w próżnię, a rozmówca najzwyczajniej nie słucha Cię?
- Jak unikać napięć i konfliktów na tle barier w komunikowaniu?
- I co mówi mimika, gestykulacja i postawa Twojego rozmówcy?
Sprawdź czym cechuje się komunikacja społeczna: słowna, czyli werbalna oraz ta, gdy często nieświadomie mówi ciało – komunikacja niewerbalna.
Naucz się aktywnego słuchania.
Zapraszam po moc teorii, popartą doświadczeniem, poprzez ćwiczenia komunikacji interpersonalnej i test aktywnego słuchania.
➡️ E-book “Mini Trening Komunikacji Interpersonalnej”
Dobra komunikacja to ważna umiejętność, bez której efektywna współpraca z innymi jest niemożliwa. Warto ją ćwiczyć, by móc słuchać i być słyszanym przez drugiego człowieka, by tworzyć dobre, zdrowe relacje. Jak to robić efektywnie?
Poprzez trening! Poprzez ćwiczenia i praktykę. Przede wszystkim poprzez kontakt z ludźmi.
Co znajdziesz na 23 stronach zestawu ćwiczeń?
“Mini Trening Komunikacji Interpersonalnej” zawiera 15 angażujących zadań grupowych z tematyki:
✔ komunikacji werbalnej
✔ aktywnego słuchania
✔ komunikacji niewerbalnej
Prezentowane ćwiczenia z powodzeniem wykorzystywane są na treningach komunikacji interpersonalnej. Ty możesz w warunkach domowych lub zawodowych spróbować przeprowadzić przedstawione ćwiczenia; oczywiście celem samopoznania, szkolenia pracowników, wstępem do dalszych profesjonalnych szkoleń… bądź po prostu w formie edukacyjnej zabawy (tak, mam na myśli wszelkie spotkania towarzyskie – gwarantowana świetna „rozrywka” z elementami edukacji).
👉 Autorka Katarzyna Płuska – kim jestem?
Katarzyna Płuska – jestem mgr komunikacji społecznej oraz zarządzania zasobami ludzkimi, autorką strony Miękko o Kompetencjach www.katarzynapluska.pl oraz wielu publikacji: artykułów, e-booków, kursów umiejętności społecznych i zawodowych; menadżerem oświaty, nieczynnym zawodowo pracownikiem działu sprzedaży.
Z wykształcenia: absolwentką studiów mgr “Komunikacja społeczna i samorządność” (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza) oraz studiów podyplomowych “Zarządzanie zasobami ludzkimi” (Politechnika Łódzka). Twórczynią publikacji “System oceny pracownika”, wydawnictwa “Problemy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji XXI wieku” – praca zbiorowa pod redakcją Józefa Penca (Łódź 2007). Określam się jako typ pracowitego ekstrawertyka; miłośnik kompetencji miękkich oraz human resources 😊
Płatności i Twoje bezpieczeństwo
- Twoje płatności zabezpiecza usługa Przelewy24 – masz do dyspozycji kilkanaście polskich banków oraz opcję przelewu standardowego.
- Zakup opcją natychmiastowego przelewu przez Przelewy24 gwarantuje otrzymanie dostępu do platformy natychmiastowo – otrzymujesz mail ze wskazówkami.
- Zakup opcją przelewu standardowego (droga tradycyjna) umożliwia podjęcie kursu od razu po wpływie na konto – zostaniesz powiadomiony mailowo.
- Zakup opcją kartą płatniczą – opcja możliwa przy płatnościach Przelewy24.
- Jeśli potrzebujesz fakturę – napisz informację w uwagach lub osobnym mailu. Ważne: faktura bez Vat.
➡️ Certyfikat
Jeżeli chcesz otrzymać certyfikat ukończenia kursu online (format pdf oraz png) – napisz taką informację w formularzu zamówienia lub w mailu, adres kontakt@katarzynapluska.pl
➡️ Informacje dodatkowe
W razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości, problemów technicznych wyślij mail na adres: kontakt@katarzynapluska.pl lub zadzwoń: tel. 601500459. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie każdego problemu 🙂
Katarzyna Płuska
Wszelkie treści: viedo, pliki pdf znajdujące się w kursie online są objęte prawami autorskimi. Kopiowanie i rozprowadzanie zabronione.
Zawartość kursu
-
Dzień dobry
-
Dzień dobry!
-
-
Moduł 1 Asertywność
-
Lekcja 1 Czym jest asertywność?
-
Lekcja 2 Postawa asertywna, agresywna i biegło-uległa
-
Lekcja 3 Prawa asertywność wg Fensterheima
-
Lekcja 4 Komunikat Ja
-
Lekcja 5 Asertywne techniki reakcji
-
Lekcja 6 Asertywna reakcja na krytykę
-
Lekcja 7 Przekazywanie i odebranie informacji zwrotnej
-
Lekcja 8 Asertywna mowa ciała
-
-
Moduł 2 Asertywność w pracy – praktyka i ćwiczenia
-
Lekcja 9 Asertywność w pracy
-
Lekcja 10 Asertywne reakcje oraz przyjmowanie ocen od przełożonych i współpracowników
-
Lekcja 11 Reakcja na krytykę
-
Lekcja 12 Jak asertywnie zgłaszać swoje potrzeby? (aby nie usłyszeć: a co mnie to obchodzi?)
-
Lekcja 13 Czy jesteś asertywnym kierownikiem?
-
Lekcja 14 Asertywność kierownika – autorytet i styl kierownictwa
-
Lekcja 15 – 9 podstawowych tematów asertywności kierownika
-
Lekcja 16 Między młotem, a kowadłem – podsumowanie asertywności kierownika
-
-
TESTY
-
TESTY ASERTYWNOŚCI
-
-
ĆWICZENIA
-
ASERTYWNE ĆWICZENIA
-
-
ZADANIA
-
ZADANIA SAMOROZWOJU
-
-
TWOJE ASERTYWNE PRAWA
-
TWOJE ASERTYWNE PRAWA
-
-
E-BOOK KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA
-
KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA
-
-
E-BOOK MINI TRENING KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ
-
MINI TRENING KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ
-
-
BIBLIOGRAFIA/FOTOGRAFIE/GRAFIKI
-
BIBLIOGRAFIA/FOTOGRAFIE/GRAFIKI
-